AsambleaUPV
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESPOSTA AL CORREU DE DA en valencià II

Ir abajo

RESPOSTA AL CORREU DE DA en  valencià II Empty RESPOSTA AL CORREU DE DA en valencià II

Mensaje  asambleu Mar Dic 02, 2008 10:50 pm

¿Como se implantarán esos planes de estudio? ¿Un día me levantaré y no tendré carrera?

En la UPV no habrá problemas extraños ni marcianos en cuanto a esto. La implantación se realizará de manera progresiva, de tal manera que la carrera no desaparecerá de un curso para otro como si que ha pasado
alguna vez en otras universidades. Cuando empiece el primer curso de una nueva titulación desaparecerá la docencia del equivalente de plan antiguo, quedando dos cursos con 3 convocatorias por curso (6 convocatorias), una vez se haya acabado la docencia, para poder aprobar las asignaturas. Además, se facilitará el poder incorporarse a los nuevos planes de estudios ya que, obviamente, la gente que comience sus estudios el año de antes de que se implanten las nuevas titulaciones serán los que más presionados estén. En casi todas las titulaciones, el año de comienzo será 2010.

El Real Decreto 1393 de nuevas enseñanzas universitarias, en el articulo 28.4 expone: "Las Universidades están obligadas a garantizar el adecuado desarrollo efectivo de las enseñanzas que hubieran iniciado sus
estudiantes hasta su finalización".



Un dia m'alçaré i no tindré carrera? Una altre exemple de modalització. Nosaltres sols hem dit que després de l'aplicació de la reforma es tindrà assegurat el dret a dos anys de convocatòries però no està clar si també a la docència. Així que si no ho fem a curs per any la cosa es complica i ens trobem amb el possible perill de pagar una matrícula per unes assignatures i per les quals no rebrem docència.


Como veis, hay historias para todos los gustos y lo que os pedimos, por favor, y apelando a vuestra responsabilidad como alumnos de esta universidad, es que antes de emprender cualquier tipo de acción desproporcionada o dejaros llevar por cualquiera que pase informándoos de manera confusa e incitando a la revolución... os informéis adecuadamente. Desde las Delegaciones de Alumnos no se va a apoyar en estos momentos ninguna acción de ese tipo.

D'aquest paràgraf tan motivador, sols estem a favor d'una cosa: que ens hem d'informar de forma adequada, i no mitjançant aquest correu que ha tergiversat les nostres paraules. La veritat és que ha faltat molta informació al respecte, i ara ens trobem davant d'un procés que està quasi tancat. Segurament per a molts estudiants de la UPV el correu de la Delegació d'Alumnes va ser la primera notícia que han rebut sobre el procés de Bolonya (l’EEES), i s'ha enviat arrel del naixement de la nostra assemblea i més que per informar, per “desmentir el nostre discurs”. Però, què haguera passat si no haguera sorgit el nostre moviment? Ens hagueren “informat” sobre el tema o ens haguérem trobat amb la nova reforma aplicada i sense informació ni contemplació de l’opinió dels estudiants?


Desde las Delegaciones de Alumnos así como desde la Delegación Central, os pedimos que os paséis a preguntarnos cualquier cosa o incluso mejor, que nos lo preguntéis a través de nuestro foro en internet. Hemos creado una sección exclusiva para este tema que a continuación os enlazamos.



Para conectaros sólo tenéis que usar vuestro usuario y contraseña de la UPV y para crear nuevos hilos con dudas sólo tenéis que pinchar en "nuevo tema".

Igualmente os incluimos un enlace al documento original de la Declaración de Bolonia, por aquello de saber de que hablamos realmente.



Por favor, preguntadnos cualquier cosa

Un saludo,

Juan Carlos González López

Delegado de Alumnos UPV


Per finaltzar, afegir algunes coses com:

El CAP passarà a ser un màster oficial de 60 crèdits ECTS (al preu que ja hem comentat abans si no cambien les coses).

Dels quatres anys dels graus, el primer serà troncal i generalista que es compartirà amb altres titulacions de la mateixa branca de coneixement, i l'últim any es dedicarà quasi tot a fer pràctiques (poden aplegar fins als 60 crèdits). Per tant, suposarà un devaluació dels contiguts dels títols actuals, una supressió dels crèdits de lliure elecció i una reducció important d’optativitat.

Finalment, aquest canvi suposarà que els graus seran molt generalistas (reducción de l’optativitat) i ens abocaran a un mercat laboral precari i mal pagat (el que demanden les empreses), mentre que els màsters oficials ens donaran l’especialització que actualment pots adquirir en la mateixa titulació, però haurem de pagar un preu elevat per aconseguir-los , cosa que suposa l'elitització de la universitat pública. Resumint, necesites pagar elevats preus per especialitzar-te i optar a qualsevol cosa més que anar abocat al mercat laboral precari que ens donarà el grau, eixe títol que tindrà tothom i que serà generalista.

Per tot açò, seguirem amb la nostra lluita contra la desinformació i antidemocratització d'aquesta reforma, i farem sentir la veu que de veritat ens representa. Ni més ni menys.

asambleu
Invitado


Volver arriba Ir abajo

RESPOSTA AL CORREU DE DA en  valencià II Empty Re: RESPOSTA AL CORREU DE DA en valencià II

Mensaje  xapi Miér Dic 03, 2008 2:00 am

una pregunta, ja que des de la da comentavem que si hi ha molta desinformació, que hi han coses que blablabla,... perque no va algú i parla en ells primer per a vore si el que diem en aquesta resposta es correcte o que? jo es que soc dels q creu que aquesta gent quan diu les coses les diu per algun motiu encara q tb podien ver algunes coses millor i si volem informar d'açó, asegurem-nos que es correcte

xapi
Invitado


Volver arriba Ir abajo

RESPOSTA AL CORREU DE DA en  valencià II Empty Re: RESPOSTA AL CORREU DE DA en valencià II

Mensaje  cuk Miér Dic 03, 2008 2:33 am

Be Xapi aquesta resposta es va fer per el correu que se envia a tots els alumnes de la upv desde delegacio d´alumnes.

la seua postura esta clara y la nostra tambe.
per lo que dius de parlar amb ells i tal, la asamblea de bbaa vol fer una pasada de videos i que vinguen col.lectius tant pro bolonia com antibolonia.

Recorda que nosaltres no estem aqui perque 'mole' o perque anem de 'los mas alternativos i anti todos del mundo'
estem per informar i no per 'evangelizar' a nadie.

Mentres nosaltres treballem amb informacio contrastada ells no.
nosaltres diem que bolonia te coses bones pero tambe moltes dolentes!.

I una ultima cosa no et pareix 'raro' que la upv informae ,encara que de forma superficial, quant eren els alumnes de la upv els que es ficaren a manifestar-se encontra de bolonia? perque no informaren de boloia fa 4. 3 o 1 anys abans? qu e haguera pasat si nosaltres no apareguerem, bolonia habria aplegat sense saber que ra ni minimament, no?

cuk

Mensajes : 25
Fecha de inscripción : 02/12/2008

Volver arriba Ir abajo

RESPOSTA AL CORREU DE DA en  valencià II Empty Re: RESPOSTA AL CORREU DE DA en valencià II

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.